środa, 9 lutego 2011

Odsłona muzyczna (1)


Pomyślałam sobie, że zaprezentuję szerokiemu światu (wirtualnemu tym razem) swoje skromne debiuty muzyczne. Przyznam szczerze, że rzadko gram czy śpiewam „dla siebie”. Gram albo nagrywam coś po to, żeby ktoś mógł mnie przeczytać. Zupełnie nie po to, żeby coś przekazać lub pokazać, tylko żeby w jakiejś formie (np muzycznej) pokazać kawałek siebie. Może nawet nie prawdziwy kawałek, tylko wyimaginowany, zmyślony, zaimprowizowany, ale i tak w pewnym sensie PRAWDZIWY. Bez względu na to, że nie traktuję ani siebie ani tego co robię poważnie. Ja po prostu zupełnie niepoważnie rozdaję kawałki siebie dla chętnych i mniej chętnych.

Kocham cię już tyle lat

ODSŁUCHAJ

Chociaż nigdy nie byłam wielką fanką poezji śpiewanej, tylko raczej osobno poezji i osobno śpiewania, pewnego dnia wziełam do jednej ręki sympatyczny wiersz Gałynskiego , a do drugiej gitarę i wydusiłam z siebie kilka średnio trzymających się kupy dzwięków. Jednak ponieważ żadna ze mnie gitarzystka, wykorzystałam pewnego kolęgę do nagrania ścieżki muzycznej, a następnie odwaliłam swoją partię. Nieskromnie przyznam, że efekt naszej współpracy głęboko mnie usatysfakcjonował.

Kocham cię już tyle lat

Na przemian w mroku i śpiewie

Może to już osiem lat

A może dziewięć, nie wiem

Splątało się, zmierzchło

Gdzie ty, a gdzie ja

Już nie wiem

I myślę w pół drogi

Żeś ty jest rewoltą i klęską i mgłą

A ja to twe rzęsy i loki

11 komentarzy:

akuku pisze...

Prawdziwie prawdziwa Doris, dzieki za ten kawaleczek Ciebie

Fabian pisze...

Myślę, że widziałem ciekawsze wpisy

Zielone szkoły pisze...

Dobra puenta.

Anonimowy pisze...

Fajne :) Zobacz mój blog też

Tabletki na odchudzanie pisze...

Fajne podsumowanie tematu.

Nocleg Kraków pisze...

Mam nadzieję, że kolejny wpis powali wszystkich na kolana

Remonty poznań pisze...

Z niecierpliwością oczekuję kolejnego wpisu:)

Anonimowy pisze...

Bombowy wpis. Znalazłem Twojego bloga przez przypadek, bardzo mi się spodobał.

Wentylacja kraków pisze...

Chętnie dowiem się, jakie masz na prawdę zdanie na ten temat

Einhell Zamość pisze...

Interesujący blog :)

Bielizna erotyczna pisze...

Myślę, że widziałem lepsze wpisy